Zwroty
100-dniowe bezpłatne zwroty
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc. Możesz zwrócić lub wymienić dowolny zamówiony produkt w ciągu 100 dni od jego otrzymania. Wysyłka zwrotna jest bezpłatna, pod warunkiem, że zwracany produkt znajduje się na terenie Unii Europejskiej lub Wielkiej Brytanii.
Zwroty
Po otrzymaniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony produkt. Twój zwrot zostanie następnie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany. Następnie skontaktuj się z bankiem. Często może upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie zaksięgowany. Jeśli wykonałeś wszystkie te czynności i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Wymiana
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz wymienić zamówiony produkt, na przykład na inny rozmiar lub kolor, możesz odesłać zamówiony produkt w ciągu 100 dni od jego otrzymania. Przed odesłaniem produktu skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc. Jak tylko go otrzymamy, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy i będziesz mógł zamówić go ponownie tak, jak chcesz.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta.